пятница, 7 мая 2010 г.

MA Best Frend!!!!! I love her!


Salut tuturor!celor care imi citesc blogul meu :D hmmm azi as vrea sa-i dedic acest articol prietenei mele cele mai bune care a fost,va fi mereu linga mine ,yo deasemenea =) Ne iubim foarte mult!!!!

Cristina daca tu citesti acest articol sa stii ca e pentru tine! Tu de cind ai aparut in viata mea mi-ai facut sa rasara soarele din nou pe strada mea,miai oprit ploaia din inima mea ,esti totul p/u mine,chiar daca ne certam,chestii de alea.... Oricum ne impacam ca (cred) yo la sigur k nu pot trai fara ea ..... si ea tot fara mine... 

He he cite nebunii facem impreuna,cite...uh nici nu am degete ka sa le enumer.. Serios... =) 

Mai jos vor fi poze cu ea,eu cu ea,si tra lea lea :D:D:D

i'm crazy right? :D 

mdea.. ce sa mai spun....

o iubesc la nebunie.. si nu pot trai fara ea.. (ca prietene cele mai bune) Niciodata nu o sa ne despartim !! 










2 комментария: